Bil | Piagam Pelanggan | Sukuan 1 (Jan-Mac) | Sukuan 2 (Apr- Jun) | Sukuan 3(Jul-Sept) | Sukuan 4 (Okt-Dis) |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Mengedarkan Buku Program dan Kalendar Kursus Latihan kepada pelanggan sebelum 31 Januari pada setiap tahun. |
100% | 100% | 100% | 100% |
2. |
Mengeluarkan surat tawaran kursus dalam tempoh dua (2) minggu sebelum tarikh kursus. |
25% | 50% | 75% | 100% |
3. |
Melaksanakan sekurang kurangnya 90% daripada kursus yang dirancang setiap tahun. |
28.27% | 46% | 60% | 100% |
4. |
Menghasilkan sekurang-kurangnya sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun. |
25% | 50% | 75% | 100% |
5. |
Melaksanakan sekurang-kurangnya lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun. | 25% | 50% | 75% | 100% |
6. |
Memastikan prasarana latihan dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula. |
82% | 90% | 90% | 100% |
7. |
Memastikan perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5. |
80.4% | 90% | 90% | 100% |
8. |
Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja. |
100% | 90% | 90% | 100% |
9. |
Memastikan penilaian kursus keseluruhan mendapat skor purata penilaian tidak kurang dari pada 4 dalam skala 1 hingga 5. |
82.5% | 90% | 90% | 100% |
Pencapaian Piagam Pelanggan 2017
- Butiran
- 4375