Piagam Pelanggan IKMa
Kami berjanji untuk merancang dan melaksanakan program latihan dan pendidikan yang menepati keperluan pelanggan dengan:
- Mengedarkan Buku Program kepada pelanggan pada suku pertama setiap tahun;
- Melaksanakan minimum 90 peratus daripada kursus yang dirancang setiap tahun;
- Menghasilkan minimum sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun;
- Melaksanakan minimum lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun;
- Memastikan prasarana dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula;
- Memastikan sekurang-kurangnya 85 peratus penilaian perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5;
- Memastikan sekurang-kurangnya 90 peratus penilaian penyampaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada 4 dalam skala 1 hingga 5;
- Memastikan sekurang-kurangnya 90 peratus penilaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada 4 dalam skala 1 hingga 5; dan
- Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja.