Accessibility Tools

soalan lazim  hubungi kami   aduan dan maklum balas   peta laman
Bahasa Melayu
Laman Utama Info Korporat Piagam Pelanggan Kenyataan Piagam Pelanggan

Piagam Pelanggan IKMa

Kami berjanji untuk merancang dan melaksanakan program latihan dan pendidikan yang menepati keperluan pelanggan dengan: 

  1. Mengedarkan Buku Program kepada pelanggan pada suku pertama setiap tahun;
  2. Melaksanakan minimum 90 peratus daripada kursus yang dirancang setiap tahun;
  3. Menghasilkan minimum sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun;
  4. Melaksanakan minimum lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun;
  5. Memastikan prasarana dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula;
  6. Memastikan sekurang-kurangnya 85 peratus penilaian perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5;
  7. Memastikan sekurang-kurangnya 90 peratus penilaian penyampaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada 4 dalam skala 1 hingga 5;
  8. Memastikan sekurang-kurangnya 90 peratus penilaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada 4 dalam skala 1 hingga 5; dan
  9. Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja.