Accessibility Tools

soalan lazim  hubungi kami   aduan dan maklum balas   peta laman
Bahasa Melayu

Piagam Pelanggan IKMa

Kami berjanji untuk merancang dan melaksanakan program latihan dan pendidikan yang menepati keperluan pelanggan dengan: 

  1. Mengedarkan Buku Program kepada pelanggan pada suku pertama setiap tahun;
  2. Melaksanakan minimum 90 peratus daripada kursus yang dirancang setiap tahun;
  3. Menghasilkan minimum sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun;
  4. Melaksanakan minimum lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun;
  5. Memastikan prasarana dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula;
  6. Memastikan sekurang-kurangnya 85 peratus penilaian perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5;
  7. Memastikan sekurang-kurangnya 90 peratus penilaian penyampaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada 4 dalam skala 1 hingga 5;
  8. Memastikan sekurang-kurangnya 90 peratus penilaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada 4 dalam skala 1 hingga 5; dan
  9. Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja.
Bil Tajuk  
1  Pencapaian Piagam Pelanggan 2016 Lihat

Lihat Dokumen

| Muat Turun
2  Pencapaian Piagam Pelanggan 2015 Lihat

Lihat Dokumen

| Muat Turun
3  Pencapaian Piagam Pelanggan 2014 Lihat

Lihat Dokumen

| Muat Turun

Pencapaian Piagam Pelanggan 2018

Pencapaian Piagam Pelanggan 2017

Bil Piagam Pelanggan Sukuan 1 (Jan-Mac) Sukuan 2 (Apr- Jun) Sukuan 3(Jul-Sept) Sukuan 4 (Okt-Dis)

1.

Mengedarkan Buku Program dan Kalendar Kursus Latihan kepada pelanggan sebelum 31 Januari pada setiap tahun.

100% 100% 100% 100%

2.

Mengeluarkan surat tawaran kursus dalam tempoh dua (2) minggu sebelum tarikh kursus.

25% 50% 75% 100%

3.

Melaksanakan sekurang kurangnya 90% daripada kursus yang dirancang setiap tahun.

28.27% 46% 60% 100%

4.

Menghasilkan sekurang-kurangnya sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun.

25% 50% 75% 100%

5.

Melaksanakan sekurang-kurangnya lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun. 25% 50% 75% 100%

6.

Memastikan prasarana latihan dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula.

82% 90% 90% 100% 

7.

Memastikan perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5.

80.4% 90% 90% 100%

8.

Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja.

100% 90% 90% 100%

9.

Memastikan penilaian kursus keseluruhan mendapat skor purata penilaian tidak kurang dari pada 4 dalam skala 1 hingga 5.

 82.5% 90% 90% 100%