Accessibility Tools

soalan lazim  hubungi kami   aduan dan maklum balas   peta laman
Bahasa Melayu
Laman Utama Awam Penerbitan Dimensi Koop Mengenai IKM Organisasi Pencapaian Piagam Pelanggan 2017

Pencapaian Piagam Pelanggan 2017

Bil Piagam Pelanggan Sukuan 1 (Jan-Mac) Sukuan 2 (Apr- Jun) Sukuan 3(Jul-Sept) Sukuan 4 (Okt-Dis)

1.

Mengedarkan Buku Program dan Kalendar Kursus Latihan kepada pelanggan sebelum 31 Januari pada setiap tahun.

100% 100% 100% 100%

2.

Mengeluarkan surat tawaran kursus dalam tempoh dua (2) minggu sebelum tarikh kursus.

25% 50% 75% 100%

3.

Melaksanakan sekurang kurangnya 90% daripada kursus yang dirancang setiap tahun.

28.27% 46% 60% 100%

4.

Menghasilkan sekurang-kurangnya sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun.

25% 50% 75% 100%

5.

Melaksanakan sekurang-kurangnya lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun. 25% 50% 75% 100%

6.

Memastikan prasarana latihan dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula.

82% 90% 90% 100% 

7.

Memastikan perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5.

80.4% 90% 90% 100%

8.

Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja.

100% 90% 90% 100%

9.

Memastikan penilaian kursus keseluruhan mendapat skor purata penilaian tidak kurang dari pada 4 dalam skala 1 hingga 5.

 82.5% 90% 90% 100%