Bil | Piagam Pelanggan | Sukuan 1 (Jan-Mac) | Sukuan 2 (Apr- Jun) | Sukuan 3(Jul-Sept) | Sukuan 4 (Okt-Dis) |
---|---|---|---|---|---|
1. |
Mengedarkan Buku Program dan Kalendar Kursus Latihan kepada pelanggan sebelum 31 Januari pada setiap tahun. |
100% | 100% | ||
2. |
Mengeluarkan surat tawaran kursus dalam tempoh satu (1) minggu sebelum tarikh kursus. |
25% | 50% | ||
3. |
Melaksanakan minimum 90% daripada kursus yang dirancang setiap tahun. |
13.12% | 35% | ||
4. |
Menghasilkan minimum sepuluh (10) keluaran penerbitan setahun. |
25% | 50% | ||
5. |
Melaksanakan minimum lima puluh (50) khidmat konsultasi koperasi setahun. | 25% | 46% | ||
6. |
Memastikan prasarana latihan dan peralatan latihan berkeadaan baik untuk digunakan sehari sebelum kursus bermula. |
70% | 83% | ||
7. |
Memastikan perkhidmatan perpustakaan dan fasiliti mendapat skor purata penilaian tidak kurang 4 dalam skala 1 hingga 5. |
80% | 83% | ||
8. |
Memastikan penilaian penyampaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang daripada pada 4 dalam skala 1 hingga 5; |
80% | 85% | ||
9. |
Memastikan penilaian kursus mendapat skor purata penilaian tidak kurang dari pada 4 dalam skala 1 hingga 5. |
80% | 85% | ||
10. |
Memberikan maklum balas terhadap setiap aduan dan pertanyaan dalam tempoh tidak lewat daripada satu (1) hari bekerja. |
100% | 100% |
Pencapaian Piagam Pelanggan 2018
- Butiran
- 4895